Ostatní služby
Bankovní agenda
Klíčovou součástí fungování společnosti je bezesporu bankovní účet. Aktuálně jsme schopni pomoci zajistit otevření bankovního účtu jak v klasických offshore lokalitách , tak ostatních zemích včetně EU. Maximální důraz při výběru bankovního domu klademe na ochranu soukromí klienta a zachování bankovního tajemství, při udržení nutné míry flexibility bankovních služeb.
Nutným krokem v rámci procesu založení bankovního účtu je dodání příslušných dokumentů v rámci tzv. KYC (know your customer). Dokumenty, které banky standardně požadují, lze rozdělit do tří základních skupin:
- Identifikace společnosti
- Identifikace akcionáře a statutárního orgánu
- Identifikace skutečného vlastníka tzv. UBO
Přesto je naší povinností upozornit, že si každá banka vyhrazuje právo neotevřít bankovní účet. Toto riziko je možné eliminovat precizní komunikací s bankéřem a včasným dodáváním požadovaných dokumentů jak konkrétní společnosti, pro niž má být účet otevřen, tak i celé akcionářské struktury až na úroveň fyzické osoby tzv. UBO (ultimate beneficial owner).
Seznam vybraných bankovních domů
Více informací vám rádi sdělíme při osobním setkání.
Virtuální sídla
V lokalitách, kde SMART Companies nabízí založení nebo koupi ready-made společnosti, dokážeme zajistit pronájem sídla společnosti.
Samozřejmostí je je levná a pohodlná cesta k získání registračního sídla, které navíc může sloužit i jako virtuální kancelář.
Statusový servis
U každé společnosti (v České republice i zahraničí) je samozřejmá nutnost dodržení povinností vyplývající z mnoha platných zákonů a předpisů. Nedodržování uvedených předpisů s sebou nese mnohé nepříjemnosti včetně vysokých pokut od příslušných úřadů.
Správa společnosti v zahraničí však s sebou nese další rozměr, a to nutná znalost jazyka, místních specifik a často finančně nákladná komunikace s místním poradcem.
Nechcete-li se věnovat náročné agendě správy své společnosti, či nejste-li spokojeni s dosavadní formou správy společnosti, rádi převezmeme odpovědnost za splnění legislativně administrativních požadavků a ušetříme Váš čas i peníze.
V rámci služby statusový servis kompletně převezmeme správu vaší společnosti, čímž získáte:
- bezchybné vyřizování legislativních a administrativních náležitostí
- plnou kontrolu nad plněním zákonných povinností vaší společnosti
- výraznou časovou a finanční úsporu
Hlavní náplní statusového servisu je zejména:
- dohled nad plněním požadavků vyplývajících ze zakladatelského dokumentu Společnosti, vnitřních předpisů Společnosti a z právních předpisů příslušného státu týkajících se běžné činnosti obchodních společností, tj. především řádné a včasné svolávání valné hromady, jmenování a odvolávání statutárního a kontrolního orgánu, zakládání dokumentů do Sbírky listin, ohlašování změn ve Společnosti příslušným úřadům
- automatická příprava veškerých nutných podkladů a dokumentů potřebných k řádnému splnění požadavků vyplývajících ze zakladatelského dokumentu a vnitřních předpisů Společnosti a z právních předpisů ané lokality
- na žádost klienta příprava podkladů a dokumentů potřebných k realizaci požadované změny ve Společnosti